tisdag 25 augusti 2015

Grebbestad

Eftersom helgen som gick såg ut att bli sommarens (kanske) sista varma helg så passade vi på att åka en sväng till Grebbestad. Där åt vi gott, spelade äventyrsgolf och gottade oss i solen :-)

Fiskebåt i solnedgång

Här ligger husen ganska tätt...det gula är min fars.

Liten glasveranda.

En del trädgård fick de med på köpet. Här planeras det örtagård så några flox ryker nog och får flytta hem till mig :-)



Lite båtliv blev det också såklart, fast bara intill bryggan denna gång. Här är det sonen A och morfar som fixar lite.

Trevlig helg!





1 kommentar:

  1. Men OJ, vilket underbart hus din pappa har! Och när jag såg bilden på sonen och hans morfar, så trodde jag de låg där på däck och tog "selfies" med mobiltelefonerna, hihi!

    Må så gott!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in och vill du lämna en kommentar blir jag så glad!