fredag 6 februari 2015

Vårlängtan!

Såklart man börjar längta efter våren nu!!
När trädgården står i startgroparna och riktigt laddar för att spricka ut i blom och grönska.
Ljuset är tillbaka och man kan sätta sig på trappen med en kopp kaffe och bara njuta av fågelsång och solen som kittlar på nästippen.

Här får ni ett smakprov på hur min trädgård kan se ut tidigt i april. Inte så mycket som slagit ut men känslan av förväntan finns där ändå.

Vill ni ser fler inlägg av vårlängtan så gå in på bloggen bland rosor och bladlöss.

(Nu är detta mitt andra inlägg som bloggare så ni får hålla tillgodo med de bilden jag hittade för jag har inte varit nån ivrig fotograf hittils :-)












Varma hälsningar
Katarina

10 kommentarer:

  1. Ja visst är det härligt att ha en vår nära framför! Ha en skön helg!/ Monica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, verkligen! Trevlig helg till dig med!

      Radera
  2. Härliga vårbilder, och en tjusig header.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt med en ny trädgårdsbloggare!! Det är superroligt att blogga och jag garanterar att du får jättemånga nya vänner :)

    Du har inte lagt till att man kan följa dig?

    Ha en skön helg!

    //Veronica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska bli verkligen roligt att äntligen komma igång, har tänkt på det ett tag!
      Hur gör jag för att man ska kunna följa mig? Är verkligen ny på det här...
      Trevlig helg!

      Radera
  4. Välkommen till bloggvärlden! Känns som det var igår som jag själv var ny, men det har redan gott ett år. Väldigt trevligt bloggnamn som man lär komma ihåg, tjusig header och du ser ut att bo så fint. Trevligt med natursten. Ska bli kul att följa din trädgård. Gissar att ditt fotointresse kommer att öka nu.
    Ha det så gott
    Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Att man kan bli så lycklig för sina första kommentarer :-)
      Ja, jag känner redan att jag börjar tänka i fotobanor!
      Trevlig helg!

      Radera
  5. Riktigt fina vårbilder.
    Välkommen bland bloggare som älskar att kika in hos andra och få en hel del inspiration och tips. Man får så mycket av allt.

    Trevlig Helg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Kul att vara igång med bloggandet :-)
      Trevlig helg!

      Radera

Tack för att du tittade in och vill du lämna en kommentar blir jag så glad!